Posted on: septembrie 4, 2022 Posted by: Redactor Comments: 0
farmacii online

Toamna își face simțită prezența, iar cu ea multe dintre temperaturile din termometre sunt la valori reduse. Chiar dacă soarele nu mai este la fel de puternic, razele lui încă ne mai încântă în fiecare dimineață, până în momentul în care iarna își intră în drepturi. Cu toate acestea, la pachet vin și anumite schimbări de care este foarte bine să ținem cont și care stau în responsabilitatea noastră să fie identificate, pentru a ne pregăti din timp. În această categorie intră și valorile reci din termometre, care au un impact direct asupra sistemului nostru imunitar. Cu scopul de a veni în ajutorul tău, am pus la punct pentru tine un ghid cuprinzător care cuprinde toate lucrurile la care trebuie să fii atent, mai ales pe parcursul perioadelor reci!

  1. Creșterea sistemului tău imunitar

Nu este un secret faptul că un sistem imunitar scăzut atrage după sine o deschidere asupra virusurilor din atmosferă. În special pe parcursul anotimpurilor reci, diferențele de temperatură atrag după sine astfel de probleme, în care în special categoriile vulnerabile, cum sunt bătrâni și copii, se pot confrunta cu gripă sau răceală. Recomandarea noastră pentru tine este să aloci o atenție deosebită metodelor prin care poți să crești sistemul tău imunitar, prin consumul de alimente potrivite și evitarea situațiilor de stres sau de evenimente care îți pot afecta organismul. 

  1. Alimentele bogate în vitamina C pe care le consumi

Tot pe lista lucrurilor pe care trebuie să le faci în perioada rece, astfel încât să eviți virusurile din aer, se numără și consumul alimentelor bogate în vitamina C. Vorbim aici în special despre citrice, respectiv portocale și grapefruit, alături de alte alimente care pot să vină în ajutorul tău și să crească cantitatea de vitamina C pe care o ai în organism. În plus, un mod alternativ de a crește această valoare se rezumă la utilizarea anumitor suplimente, deseori recomandate de medic sau de farmacist, pe care le poți achiziționa chiar de la tine de acasă. Cele mai multe farmacii online pun la dispoziția clienților posibilitatea de a achiziționa vitamina C fără prescripție medicală, comanda fiind făcută în mod direct pe site.

  1. Mai mult sport și activitate fizică

Temperaturile scăzute din termometre necesită din partea noastră un efort mai mare în ceea ce privește sportul și activitatea fizică pe care o derulăm în fiecare zi. Pentru un sistem imunitar puternic și sănătos, corpul nostru are nevoie de ajutor din partea noastră pentru a putea face față oricăror provocări. De aceea, recomandarea noastră pentru tine este să adaugi cel puțin jumătate de oră de sport în fiecare zi în programul tău, astfel încât să poți îmbunătăți nivelul de sănătate și, în același timp, rezistența la efort care, în anumite situații, ar putea să fie destul de scăzută. Mai mult decât atât, la început te-ai putea confrunta cu anumite greutăți legate de formarea acestui obicei, însă atunci când mergi la sală sau realizezi un sport în fiecare zi, lucrurile vor veni de la sine.

  1. Schimbă garderoba de vară cu cea de iarnă

Mulți dintre noi păstrează hainele de vară și pe cele de iarnă separat, motiv pentru care fac o schimbare anuală de garderobă reușind să scoată hainele de iarnă și de toamnă și să le depoziteze pe cele de primăvară și de vară. Recomandarea noastră pentru tine este să faci la fel, respectiv să îți iei o zi din anotimpul rece pentru a face acest lucru. Nu doar că vei reuși să fi pregătit pentru temperaturile scăzute din timp, însă vei avea și posibilitatea de a avea timp pentru a face alegerile potrivite în materie de garderoba pe care o preferi. De asemenea, îți va fi mult mai ușor să îți dai seama care sunt hainele pe care le vei purta în acest anotimp răcoros și care sunt acelea pe care vrei să le schimbi, respectiv pe care vrei să le înnoiești.

Mulțumită tuturor acestor sfaturi și recomandări, îți va fi mult mai simplu să te canalizezi întocmai spre elementele importante de realizat în această iarnă, pentru a crește sistemul tău imunitar. Aceste etape pot fi realizate și în rândul copiilor și bunicilor, mai ales atunci când ai destul de mult timp la dispoziție pentru a demara toate aceste activități!

Leave a Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.